clicksense naj bolja zarada na netu

evo malo da nešto napišem o clicksense ,ko želi detaljno ima na drugom postu..  ovdje zelim prezentirat svoja iskustva,,,kada sam krenijo sa ovim biznisom prije  cirka 3 mj nisam ni znao engleski nit me neko nagovarao na ovo,, naravno neznam još uvjek engleski ali pomaže mi da ga naučim,sjećam se igrala je repka  u osjeku kad smo     wels tukli 4-0 ,dodem kući  i malo na komentare sportske, jebiga neki tamo lik ostavijo neki link,i ja nasjednem.. i malo po malo me zaludijo sa tim poslom ,neskidam se sa kompa  ,znam neko če reč ovaj je lud,  al ja nemam poso nit ga mogu naći trenutno ,, pomaže mi da se neživciram pošto sam jako  živćan kad me neide u zivot ,ovo mi je kao ljek u ovoj besparici..10 dana sam ja ubijao svoju glavu po raznim forumima i blogovima o ovom sajtu i skužijo da nisu jedin pa me to kopalo ali nisam odustajao..i krenuo u poso, uze link šta su mi dali i  poče ga srat di god nešto proćitam u novinam komentiram i ostavim usput link tek tolko da vidi kako to funkcionira,prva dva dana vec sam imao 10referala,e sad da se malo vratim nemože niko zaradit novce klikajuči reklame i ispunjavati taxe mene to ni ne zanima puno,i onda kažu nece da plate, ovako se njima isplati mene plačt koliko god ja zaradijo jer ja za njih radim ,taman ništa i neuložijo jer ih svugdje rklamiram i dovodim potencijalne kupce,,i uvjek če me plaćat dok god postoje,,čak nemorate ni imat otvoren raćun u banki šalju vam ćek poštom,,e ali kako sam sa hrvatskih novina krenijo bosanske pa na srbske pa odem do bugarske kao tamo nešto komentiram ,uglavnom ma i indiju arapske zemlje afriku i šta ti ja znam i to na njihovom jeziku ,naravno ukljucim google prevoditelj,nego pisacu ja još kako napredujem il padam...E SAMO JOŠ STATISTIKU da vam kazem  može se svaki dan 50 referala skupit bez beda samo kad se hoće.eto nekidan sam tek saznao da mogu i preko bloga zaradit pa sam ga odlučijo napravit kako veze jedno drugo,pa sam morao payz racun otvorit pa ioni daju neku kintu na njihovoj reklam,,nadam se da mi nećete zamjerit na švrakopisu nisam baš bijo dobar u školi ali marketing mi se poćeo svidjat  HVALA svima koji se učlane i BUDEM IM JA SPONZOR PREKO OVOG BANERA.....ma o njemu netreba pisat ništa loše  čista 10 naj bolji stri prijatelj ocjenaaaaa 12od10